Saturday, May 17, 2008

Skanya stadi group!!!

Memandangkan esok adalah last day aku akan berjumpa physio taun nii..(bknlah bermakna aku akan tgalkan physio trus..tp boley dikatakan after exam oral physio nii je..perhatian aku akan beralih kpd subjek2 laen plak..anatomy, histology, n biochem...so mgkn terabai la physio cket sementara nak abeskan exam yg 3 lg tu)..haha, pjg doo tulih dlm kurungan
Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya:”Jadikanlah dirimu orang alim (berilmu) atau orang yang menuntut ilmu atau orang yang selalu mendengar pengajaran atau orang yang mencintai (tiga golongan yang tersebut) dan janganlah engkau menjadi dari golongan yang kelima, yang dengan sebabnya engkau akan binasa.”

Riwayat al-Bazzar


~gracias kpd insan dua org ini..~

Esok exam oral physio, aku, ila n dura bersama2 bincang apa yg kami dh baca pasal physio...xde pape yg bes pon psl nii, tp nak citernye la kan...rupa rupanya bes eh stadi grup...selama nii, aku lbeh ska stadi sorg2..konon2 nak concentrate la..hehe, tp br ku sedar ari nii..dgn stadi group, segala maklumat dlm kpala otak akan terkluar dgn lbeh efektif berbanding stadi sorg2...bknlah bermakna aku x pernah berada dlm stadi group dl, pernah..tp slalunya stadi group aku tu lbeh byk bertukar kpd sembang group..hahaha..

~kantoi ila kat cermin..hoho~

Bes woo stadi dgn ila n dura..kami sama2 tukar2 maklumat...ila tau pasal ni, dia bgtau..dura tau psal bnda ni..dia bgtau..wuishh..nikmat abeh stadi bersama...1000 kali lagi hebat dr stadi sorg2..aku lbeh paham n terbkk ati nak trima ilmu bla stadi skali...skali lg, trima kaseh la byk2 kpd insan dua org tersebut, dura n ila yg sudi bertandang ke bilik aku n sudi berkongsi ilmu..terisi sdeket kekosongan bilik yg kebuhsanan dgn hanya ada mka sapiah ini..hehe..

يرفع الله الذين ءامنوا منكم والذين أوتوا العلم درجت. والله بما تعملون خبير
Maksudnya; "Allah mengangkat beberapa darjat orang-orang yang beriman dan orang-orang yang diberi ilmu pengetahuan"

Al-Mujadalah, ayat 11..

No comments: