Monday, May 5, 2008

Berbahagia la dia...

Mlm td..aku n da geng pegi la mkn2 atas jasa bek sorg ust neh yg wat kenduri doa slamat atas slamatnya dia pas pembedahan perut 2 mgu lpas(or mgu lps..tah..x ingat dah)...aku kalo bab makan2 neh..mmg wajib kena pgl aku..hehe..

Bla jumpa geng2..al maklum la dh lama x jumpa..(sehari ja pon)..bersembang sakan la aku..chit chat x ingat dunia dah..tp xda la smpai bergosip2..berdosa woo..(tp kdg2 wat jugak..haduii2..)..sembang dgn wani, mimi, n bermcm2 org lg la...smpai terbentuk grup2 yg berselerakan seantero umah ust...ish3..

Di satu sudut aizah, khansak n yana bncang psl physio..tere mrk2 tuh..x sggp msk kumpulan tersebut..nnt akan terserlah la kejahilan aku yg br bc sedikit amat..haha..di satu sudut laen plak, aku nmpk ika n kakjun tgh sembang..perut kak jun dah mkn besar..waaa..besnya dh nak dpt baby...tp syg kitorg x smpt jumpa sbb kakjun dh nak blk 2 july nii..huhu..

Itu antara grup2 sembang yg aku nmpk la...aku n wani plak cbuk2 bergeletek sesama sdr..ngehehe..sian wani, slalu aku buli dia....bla smpai tyme mkn..aku dok sbelah izan n hana n aizah kot..mkn2 la dgn besnya..menikmati spenuh ati smpai skt perut dek kegelojohan yg x dpt diatasi(lapar ooo..)

Masa mkn tuh...si izan la..tba2 bkk cita..dia kata berbahagia la ust neh...aku pon plik amat..lalu bertny la kat izan.."apsal lak die bahagia jan...???"...so izan pon terang la kat aku...ditambah skali ngan hana yg tlg menambah penerangan...izan ckp.."mesti la die bahagia, dia bg kita2 suma ni mkn..n kita mesti la doakan dia..so berbahagia la dia, dpt doa dr ramai org.."aku sekadar mengangguk tanda paham...wpon sebenanya dlm atii..rasa bersalah(????)...

Nak tau sbb apa rasa bersalah??..Sbbnya, yg aku tau, aku dtg umah ust tu tuk mkn ja..sekadar memenuhi jemputan kenduri doa slamat dia...aku terlupa plak nak doakan dia...ikh3..tp btol la, pas izan ckp cam2..trus aku doakan dlm ati tuk ust tuh..waaa..berbahagia la dia...ramai org doakan..mga najah la ust eh dlm imtihan kali nii..n mga sehat sokmo...

No comments: