Friday, May 9, 2008

Mira kawen!!!

Mlm smlm, even dlm kecbukan stadi..aku n kwn2(bdk2 umah saidah+najwa) meluangkan masa pegi menyaksikan sambutan perkahwinan anak tuan umah aka mama kitorg yg mana namanya kebetulan sama dgn miss Amirah Jamaluddin kita, bdk umah aku..(pakar citer korea n jepun tuu)..meriah sambutan perkahwinan die...bg kitorg plak, ini first tyme tgk org arab kawen dpn mata..sblom nii kalo tgk pon, sekadar lalu je...x tgk btol2...

~THE BRIDE--AMIRAH~

~THE BRIDEGROOM--AHMAD~

Overall view aku on sambutan tu..BEST..salah satu sbb best maybe sbb kitorg jakun sama, yelah, mana penah tgk...hehe..pas2, ada muzik ala2 gendang keling kat msia(bingit telinga tp bes, seb bek x kena nerve deafness bak kata mira) n bunyi ala2 red indian yg arab slalu buat tu(bdy diorg kot)...aku n kwn2 laen pon try wat bunyi tu even x jadi...hee...

~SEMANGAT MIRA MENEPUK TGN, SKALI AKU SNAP..HEHE..NAJWA PLAK X TAHAN BUNYI GENDANG YG BINGIT GLERR~

Utk menambah ke'bes'an majilis tu lg..ada plak tarian n joget2 arab...aku xde la menari or berjoget pon..malu..ngehehe...tp sronok tgk mira(pengantin ppuan) n husben die Ahmad menari skali...ade jugak penari2 jemputan yg wat tarian arab..yg nii mmg SYOK...berpusing pusing die menari..aku yg penin...

~TARIAN NII WAT AKU PENIN...SKIRT ALA2 RODA IMPIAN ~

~OOO..ADE DUA SKIRT RUPENYE..BOLEY ANGKAT ATAS LG..~

Masa sambutan tu jugak...ramai sedara mara mama dtg..abeh kitorg kena interview..al maklum la, mgkn diorg x biasa dgn malizi...bes woo kena keliling dgn ramai org..mcm ramai peminat plak, terbang jap pegi Hollywod sbb terasa diri mcm Nicole Kidman..hehe..ada la jugak jejaka2 ensem yg menambat mata kitorg...hehe..btol nii, x tipu..ada sorg tu mka sebijik sejebon cam shahid kapoor...(ex bf kareena kapoor)...tp aku menjaga pandangan...xley tgk lama2..kang prasan lak mamat tu...abeh laa aku...kekeke...

~SEMPAT LG BERPOSING DGN NAJWA N ILA...~

~IKA CULIK ANAK SAPA TAH..HEHE..~

No comments: