Wednesday, July 30, 2008

Jubli Emas..

ohoh..tanpa disedari..aku telah mencapai post yg ke-52..tahniah2 utk diri sdr..dl b4 smpai post yg ke 50 ada bercadang nak wat sambutan sempena kegemilangan post yg ke 50 tu la, tp beta x perasan plak post dh nak msk post ke 52..hehehe, sggh loqlaq..

so, kepada cik sapiah..tahniah laa sbb dh capai setakat neh..(ceh, org len dh beratus ratus pos, ko br 50 sdh hepi, cewi sggh...ngahaha..)waaa..aku sdh maju sedikit, dl2 aku malas amat nak memikirkan teknologi tinggi2 spt internet ini..tp setelah lama berjinak jinak aku akhirnya tidak lah ketinggalan zaman sgt..aku gumbira seadanya..

oh, dan tidak lupa..kpd sesapa saja yg sudi mengomen, time kaseh laa yoo..tidak terpikir plak ada yg sudi membaca post2 aku yg hanya sekadar suka2 neh..trimas2..

tahniah2 sapiah...jiwa mengembang bak bunga ros di taman atas kejayaan ini...ahaha..(hanya lawak tuk dr sdr, anda xyah la gelakkan dr ini yg hanya tau lame jokes..uhuhu)

4 comments:

dreamer said...

::wah!! tahbiah kepada anda

mawaddah said...

ehehe..trimas2..

Anonymous said...

banyak sangat " tak terpikir, malas nak memikir" so, lps ni banyakkan tulis terfikir, atau tak sengaja terfikir ataupun berjinak-jinak sambil sambil berfikir ... nak tahniah ke jubli emas 50 tahun ? Tahniahlah

mawaddah said...

owh..tu fav ayat..so xpe la kan..nak wat camna..